Biaq Betui!!! Kehebatan Artist Zaman Berteknologi

What's up people? For this entry, I really need your cooperation. Read this story:

Situasi:
17 Mac 2011: Sazali bangun pagi pukul 7am. Dia dengan bersahaja, memakai boxer renoma, singlet playboy menggosok mata dan dia masih di dalam keadaan lesu. Dia dengan slownya mencapai tuala di almari dan memandang ke arah tingkap. "Uish sudah cerah rupanya", kata Sazali... Selepas itu, dia mengambil kotak rokok Dunhill di atas meja lalu menghisap rokok sementara menunggu mood mandi datang. Sazali masuk ke dalam bilik air dan selepas 5 minit, dia membenarkan air menyentuh tubuh badannya...

Aktiviti Sazali mengikut masa:

7.30 am : Sarapan pagi
8.00 am : Masuk Office
9.00 am : Meeting with boss
10.00 am: Break Hour

That's how most of people in Malaysia run their 1st 3 hours from Monday to Friday except the smoking habit. Me? Everyday, I'm looking for something different. Then 1 day kan, I hangout with my boys surfing internet at cybercafe. Kita akan jumpa pelbagai jenis pengguna di cybercafe. Ada kaki game, ada kaki mukabuku, ada kaki youtube, ada kaki layan movie kat cybercafe, & ada jugak yang berchatting. Tapi byknye yang layan game la. Yang menghairankan sy, ramai kipas susah mati games ni main macam berperang di tanah Afghanistan! Semangat juang tinggi n kerjasama yang jitu perlu diterapkan bila sy interview diorg tentang faedah main game tu. Ermgkkk! Ingatkan minat nk jadi programmer ke, bukak cybercafe ke @ buat game ke.... So if ure one of them, start to think about your future k!

Myb some of you dh tengok video ni. Mamat ni hanya menghabiskan 3 jam sahaja untuk lukis gambar guna photoshop(rasa2 mmg photoshop kot)! Memang kreatif! Biaq Betui! Dia ni memang dahsyat sehingga memukau mata sy yang dh nk padam ni. N dia jadikan minat dia ni sebagai kerjaya. Baru la hobi itu dikatakan bermakna. Orang habis duit demi hobi, dia buat duit guna hobi. So, renung-renungkan! Tgk la video Nico Di Mattia ni:




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

0 Reactions to this post

Add Comment

    Post a Comment